Stan (Y)

Idag drar jag förhoppningsvis in till Vasa i jakt på presenter åt Jenny, Katarina och Hanna ♥ Om ni ser detta så meddela gärna vad som önskas för min skalle har jobbat övertid hela natten och ändå har jag inga idéer.......

Annars så har jag inte så mycket att säga. Nån pappa känner vid namn Rainer kommer snart hit och ska tydligen fixa Spotify åt mej...... Fattar fortfarande inte varför jag inte skulle klara det själv??? Tiger (min gullefrass) snarkar i min säng och sparka ibland till i luften. Han måste ha sköna drömmar hahahahah......

Jaja, life goes on.... Have a nice day ;)

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0