Skriba

Kom hem för ca. en timme sen och nu sitter jag här. Jennys mamma låter henne inte åka till Solf så då blir det att sitta hemma ikväll istället. Funderar på att steka plättar. Åt lite lax och potatis ca. klockan 2 och börjar bli lite hungrig. Mamma "jobbar" med skrubben så om jag vill ha så måst jag fixa dem själv. Tror nästan det blir till att laga X antal plättar. Jaja, på skriba hade vi så kul som man nu kan ha på sånt och sen på ungdomsmässan fick vi ännu ett exempel på Jennies timing. Hon har förresten börjat blogga tillsammans med Lena Enholm. Deras blogg hittar ni här. Imorgon kommer bloggningen bli liten eftersom mamma och pappa tvingar med mig till Närpes -.-

Yes, men nu gick jag och ställde mig vid spisen. Hade!

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0