Saturday

FÖRLÅT för dålig bloggning igår.....

Jag och de bästa (dvs. Hanna, Jenny, Annika, Kicka, Evve och Katarina ofc) hoppade på bussen vid skolan. Vi var framme vid Katarinas place ca. 15.30 or something like that. Först gjorde vi lite random stuff (jag målade Jennys naglar, Evve spelade gyminstruktör och hade Jenny att träna lite, vi pratade, Katarina läste en saga eller bara halva egentligen mm.). Sen när hennes föräldrar åkt till stan gick vi ner och åt smörgåsar, glass och fick smaka på Katarinas bakverk (uppfattade aldrig namnet, help anyone?). Sen gav sig Kicka, Hanna, Jenny och Evve sig på akrobatiska konster (Kicka försökte lära dem hur man går ner i brygga från stående och de försökte "knäcka" (har inget bättre ord) varandras ryggar, och nej det är inte farligt, bara skönt) medan Annika och Katarina sjöng Singstar. När H, K, E och J gav upp fann vi dem. Då blev även de bitna av sångmyggan och ville vara med. Snart satt vi alla och sjöng Singstar i kör :P Efter en halvtimmes Singstar drog vi på oss ytterkläderna och traskade iväg till Metropolis pizzerian inne i Y-M "centrum". Man är inte direkt smart om man första saken man gör när man kommer utanför dörren stiger snett och sen haltar i princip hela vägen till Metropolis :S På Metropolis åt vi varsin pizza och sen gick jag, J, K, och H till "handlin" och Katarina, Annika och Evve gick iväg hemåt. Vi hann sen ikapp dem och gick tillbaka. Sen sjöng vi mera Singstar, hade trasiga telefonen och Jag har aldrig..... Pappa kom efter mig och Jenny kvart över 10 och när jag kom hem såg jag på Let's Dance finalen (såg bara Showdanserna och slutresultatet) och drack en kopp varm choklad. Sen blev det sängen för min del.

Vinnare av Let's Dance 2010 blev: Mattias & Cecilia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0