Sån är jag.....

.. med andra ord: ett klåp. För en stund sedan drog jag en filt runt mej och skulle sätta mej ner igen.... Vad tror ni hände??? Jo jag satte mej på kanten av stolen och dråsade i golvet med ryggen före. Svanskotan fick sej en smäll och pappa ett gott skratt. Why does these things always happen to me? Mamma tyckte lite synd om mej men också hon fann det roligt till sist. Och min lillebror deklarerade stolt att "Men Malin är ju alltid klåpig". Tur att jag hade ett dräpande svar åt honom. Som jag alltid har. Mitt svar idag var: "Men om jag är ett klåp måste ju du vara ett ultrasupermega klåp".Hans "Nähä" ignorerade jag bara. Och nu sitter jag och tröstäter chips.

Igår var Jenny förresten in på Åbo Domkapitel och vi fick reda påföljande fakta:

Vår skriftskolepräst Rune ska flyttas till Solf.

Så just nu sitter jag här och småhatar Solf. Okej, Rune är kanske inte världens bästa präst men han är 1000 gånger bättre än Christian Norrback. Han är bara konstig. Katarina blev glad -.- Men henne hatar jag inte... för alla har sin åsikt och hennes är att Rune är läskig. 

Kata: I still ♥ you..... even thoug you don´t like our priest :P hahah ♥

BILDERNA är på kommande. Bara två kvar som ska godkänna :P Hannas bilder har jag också fått. Tack Hanna! ♥

Bye bye

Malin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0