Så var man här igen då...

Dagen har gått jättefort. I ett huj var klockan 20 över 2 och vi började sista lektionen, Kemi. Sen gick man ner, bad om nycklarna av Maria, låste upp omklädningsrummet och bytte om. Vi började med en övning som blev lite råddig men tillslut fick vi nog någon sorts kontroll på vad vi skulle göra. Sen övade vi på att kasta korgar när vi stod med ryggen mot och vände oss om.... Vi hade en annan övning och sen spelade vi. 18-18 blev det om jag minns rätt :P Men sånt spelar inte så stor roll egentligen. Vi bytte om och jag, Ida, Jennifer och Gunvor for med Maria till Malax. Steg av vid HVC där mamma hämtade mig och vi for hem. Tänkte baka en ananaspaj när jag kom hem men pappa ville ha mockarutor så planerna blev ändrade. Mitt i jag bakade upptäckte jag att sockret inte räckte så pappa fick åka och köpa. Sen åt vi makaronilåda och nu sitter jag här igen. Har 1 uppgift i matte men det gör jag sen.

Idag i skolan spelade gymnasierna basket. Semifinalen och finalmatcherna spelade alltså idag. Petalax förlorade semin mot Brändö med 17-100!!! Men bronsmatchen tog de hem och brons är inte dumt det heller. Brändö, surprise surprise, vann hela alltihop...

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0