Om någon hällde 1 kilo sand i mina ögon....

.....så skulle det inte märkas. Är så himla trött och klockan är halv 10. Har sammanlagt sovit ca. 18 timmar denhär helgen så att börja ta igen det i en skolvecka kommer sätta sina spår.... På fredag vaknar jag säkert klockan halv 8 av endera lillebror eller mamma, som vid det laget kommer vara hysterisk. Kanske man skulle skutta i säng?? Så att man orkar :P Morgondagen är ganska lockande iaf. Finska (-.-), Modde, Husse 2x, Rella och Kemi (-.-). Sen basket..... Vi hade ingen basket förra veckan p.g.a. att Maria varit till tandläkaren, blivit bedövad i båda sidor av munnen och hade ont i käkarna, så hon ville hem. Vem kan klandra henne?? Yes, men imorgon tar vi nya tag.

Städningen kan ni ju gissa hur den har gått. Rummet ser lika jä*ligt ut som igår. Jaja, sen efter basketen imorgon kanske jag orkar?? :P I really wish it was so

Nu ska jag värma vatten, göra en kopp varm choklad, dricka den, tvätta tänderna och sen stutsa till sängs.

Puss, Kram och Godnatt!!!

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0