Nostalgi? Ja, lite iaf :P

Surprise surprise, i'm home...... Dagen har rullat på. Gick till bildkonst på kemi timmen och höll sen på att missa maten vilket jag inte ville, för mina vänners skull. Kan bli otroligt sur om jag är hungrig och jag hann knappt äta imorse så... Anyway, det blev till att äta på 5 minuter. Rekommenderas INTE!! Yes, sen på vägen hem kom mina tankar konstigt nog in på gamla barnprogram. Visst minns man Björnes Magasin, Totally Spice, Pål Plutt, Vintergatan, Bumbibjörnarna, Piff & Puff - Räddningspatrullen, Trasdockorna mm. Dagens barnprogram är dåliga. Eller så bläddrar jag förbi på såna tider då det kommer dåliga program på t.ex. SVT :P Sen kom jag hem, åt maletköttsoppa och mamma och pappa drack kaffe. Min kaka och min drömtårta är snart slut. Mamma trodde de skulle räcka över påsken men tydligen inte. Just nu ser jag på Förhäxad, ett program på Kanal 5 som gick för ca. 6 år sedan. Ha det bra!
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0