Man bara som... VA??

Nu kom jag just hem från Jenny.... Hahahahaha roligast på länge :P Bilder har jag i massor och trevligt hade vi. Men en sak undrar vi fortfarande.... Vem F*N var det som gjorde sådär??

När vi skulle börja se film knackade någon på dörren. Jenny gick och öppnade i tron att det var hennes föräldrar och in kom.. ja vilka vet vi inte... iaf 3 pers. med masker och huvor. Vissa av oss skrek och andra skrattade eftersom vi trodde det var Jennys mamma och pappa utklädda. Sen sprang de bara ut men Hanna hoppade på den sista och vi fick en skymt av hennes (?) hår under luvan. Senare fann vi en mössa också bredvid soffan. Men vem det var vet vi inte..... På förmiddagen idag gick vi ut i jakt på ledtrådar och fann ett fotspår.... Bildbevis har vi men skons ägare är än så länge oidentifierad.....

Annars har vi haft jättekul som sagt.... Och skrattat har vi gjort.... MYCKET!!!!


Snart åker jag iväg igen till min kusin Linda i Solf. Kommer säkert också att bli kul ;) Jaja men nu ska jag gå och gör mig klar för det och ladda ur kameran...

See you later alligator

Malin

P.S. Bilder kommer senare om jag får tillstånd av alla inblandade.....


Kommentarer
Jenny #50

aaaaaaa!! du lägger upp di å he NU!! haha x)

2010-03-06 @ 18:31:25
URL: http://jennyveronica.blogg.se/
Katt

yes i wanna seeeee the pics

2010-03-07 @ 13:59:04
URL: http://aja baja


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0