Ja vad ska man säga??

Var som sagt till kusin igår då.... Kul var väl det. Vi spelade schack, målade i målarböcker (Y) och såg på melodifestivalen. Målandet var något vi gjorde för att bekämpa tråkigheten där... Förlåt Linda men Solf är faktiskt inte direkt roligaste platsen på jorden... Min mamma skulle inte gilla det p.g.a. att hon är från Solf hehe. Janå sen kom jag hem där runt 11 och såg lite på någon dokumentär om Metallica som lillebror kollade på men orkade inte börja starta datorn :S

Imorse vaknade jag klockan 10 men orkade inte gå upp då så jag låg och halvdåsade när mamma kom in och började ta bort katthår med en såndär klädrulle... himla störande -.- Sen klockan 11 började jag på ännu en bok jag läst förr, Samurajen - Spöket på värdshuset Tokaido. Någon annan som läst den?? Bokrecension kan komma senare idag xD Iaf så gick jag upp klockan 12.... (Jag vet att du tycker det är sent Jenny men men..) Åt en smörgås och sen hamnade jag här.... Nu har jag frågat de flesta angående bilderna så de kommer nog snart upp :P Resten av dagen ska jag ta det lugnt... Kanske baka mera mockarutor eller något. Och lägga upp bilderna här.

Bara som en väckarklocka för vissa så börjar SKOLAN imorgon -.- Om nu någon mot förmodan inte minns detta faktum så vet ni nu... Sportlovet slutar imorgon och skolan tar vid.

Yes yes men nu ska jag fortsätta "njuta av sista dagen av total frihet"... Jenny uttryckte sportlovets slut och att skolan börjar som "tillbaka till helvetet".... Undrar om hon var seriös xD

Have a continuing good day!!
(eller hur man nu säger)

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0