Home again...

NU är jag hemma igen :)

Många påsar och mycket grejer i dem följde med hem idag :P
Men tyvärr kan jag inte berätta om mer än hälften för andra hälften är presenter...... Skönt att ha dem fixade. Nu är det bara att vänta tills på fredag.

Jag köpte:
  • En vit topp från Gina Tricot för 9,90 €/ca 97 kr
  • Neutrogena Oil-free make-up remover från Anttila 7,50 €/ca 73 kr
  • Gem och gummiband från Finska bokhandeln
  • En svart Stabilo penna från Finska bokhandeln för 0,60 €/ca 6 kr
Nu är maten snart klar. Det blir potatismos med ägg och rökt sik. MUMS ;)

xoxo

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0