GOOODMORNING

Hoppas att ni alla har sovit bra xD

Vaknade runt 9 och gick sen upp någon gång klockan 10 efter att ha läst några kapitel i boken. Väl uppe gick jag till köket för frukost och serverades till den ett av världens mest udda skämt. Det handlade om vår katt som har börjat "fria" tydligen för han har en kattflicka här som ränner efter honom stup i ett. På morgonen satt dom på vårt räcke men Tiger visade henne inget intresse.

Pappa: Nå nog förstår ja varför han int vill något av henne nog........ hon har int bekänd färg än
*SKRATT* (Tiger vår katt är tigerrandig och hon är svartvit med lång päls)
Jag: Dedär va int snällt.....
Pappa: Ja men nog måst du ju håll med om att de e sant
Jag: Näää

Sen deklarerade mamma att hon döpt henne till "Tållon" hahahah de va bara fö gullit :P

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Pappa vill att jag ska måla hans "växthus" idag (det är något han själv snickrat ihop) och mamma tycker att jag kunde laga maten även idag eftersom jag var så duktig igår :P Sen spelade pappa in en film igår: Kid Svensk som jag förmodligen ska se......

Ha det gott :P

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0