First day of school *check*

Jepp, första dagen avklarad... nu tar man de andra som de kommer bara :P På gymnastik hade vi paintball (Y), innebandy :/ och basket (Y)..... Resten av timmarna var hur tråkiga som helst.

Funderar om man skulle åka med lillebror på fotboll... eller nä, stannar nog hemma och gör något annat. Boken jag började på igår kväll har jag redan läst ut...... Varför tar alla böcker slut så fort??? 300 sidor är ju i princip ingenting egentligen.... Men det är väl för att jag läser så fort... Jaja får väl hitta något annat att läsa.

Näpp nu gick jag tror jag..... Sayonara

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0