En vecka går så fort....

..och nu är det redan torsdag. Imorgon är det fredag, sen helg och sen måndag igen.. Life goes on, you know :P Idag i skolan hade vi en tyst minut för Kasimir Ringvall från Laihela som de fann för någon dag sedan död i en snödriva... R.I.P.

På showdance fortsatte vi på serien och Maria filmade oss. Nu börjar man minnas första 10 takterna riktigt bra ;P På modde såg vi film, på finska gick vi igenom några meningar och på engelska började vi på ett lite projekt. Jag har om Celine Dion. Vi skulle ta reda på fakta om en artist och sen med hjälp av en powerpoint med 5 bilder ska vi (på engelska) berätta om artisten utan stödord.... USCH!!!! Jag ser inte fram emot morgondagens engelska timme alltså. Men resten av morgondagen är helt okej och efter skolan kommer Evve, Kicka, Hanna, Katarina, Jenny och Annika hit (Y)

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0