Borta bra men hemma bäst......

Kom hem för en stund sedan. Mina fötter gör seriöst jä*ligt ont och jag är lite trött efter 10½ timme i stan. Dagen såg ut såhär:

Jag vaknade klockan 7, gick i duschen och klädde på mig. Jennys mamma kom 10 över 8. I stan steg vi av vid Jennys mammas jobb, Veritas och gick till Görans café där vi delade på en örfil och köpte varsin limsaflaska. Sen gick vi till Anttila och kollade på hörlurar till mig. Vi knallade runt lite och klockan 10 befann vi oss på Jim & Jill. Där hittade jag en tröja som jag köpte och Jenny hittade två "huppare". Klockan halv 11 gick vi tillbaka till Veritas och Jennys mamma skjussade oss till besiktningsstation där Jenny skulle skriva moped- och traktorkörkortet för 3:e gången. Och tredje gången gillt som man säger. Hon klarade det och med ganska god marginal t.o.m. GRATTIS JENNY MELIN TILL MOPEDKÖRKORTET!!! :P Sen tillbaks till stan. Vi gick efter en getostsallad till Sabina (Jennys mamma) och begav oss till Sportia. Där fann Jenny en jacka och jag kollade på några själv. Sen Rax. Efter det Gina Tricot och sen tillbaks till Sportia av någon anledning. Sen är allt lite råddigt men inom ca. 2 timmar hann vi med Cip-Cap, And I Amo, Clas Ohlsson, Jim & Jill igen, H&M och Sportia. På Sportia mötte vi min mamma som nekade mig både en ny jacka och ett par skor -.- Vi gick till Anttila och jag fick ett par hörlurar. Sen CM. Klockan 5 började vi röra oss hemåt. Nu är maten snart klar. Blir potatismos med grillad broiler.

Liten update: Lärarna skulle tydligen till Stockholm på fortbildning, inte H:fors :P

Yes men nu gick jag. Ganska shöne att vara lediga idag :P

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0