Bildbomb

Nu har jag fått klartecken från samtliga som deltog på Jenny, Katarina och Hannas fest vi Jenny..... Så här kommer bilder som utlovat :P

Vi gjorde tårta:



1. Från början
2. Banan och Grädde (1:a varvet)
3. Hallonsylt (och Grädde) (2:a varvet)
4. Fyllningen klar



1. Grädden utanpå
2. Klart för garnering
3. Persikor runt
4. 15 skrivet med strössel och 15 st. ljus i gult och vitt

De 3 födelsedagsbarnen:


Katarina

Hanna



Jenny



Evelina (Evve), Hanna och Katarina



Katarina



Evelina (Evve)



Pizzabak hann vi med också



Hanna och Katarina



Jenny och Hanna gjorde tomatsåsen



Dukningen (med plastglas (Y))



MUNKAR = MUMS!!!



Kladdmuffins



Tårtan



Katarina morgonen efter



Vi gick ut på en promenad i jakt på spår efter våra mystiska besökare från gårdagen
Från vänster: Hanna, Jenny, Evelina (Evve), Katarina, Angelica (Kicka)



Från vänster: Angelica (Kicka), Jag, Katarina, Jenny
Evve är fotograf xD


Från vänster: Jenny, Hanna, Kicka, Evve, Katarina



MY FRIENDS
Uppe fr.v. Katarina, Hanna, Jenny
Nere fr.v. Kicka, Evve



När vi kom in började Jenny och Evve måla naglarna...



..och Hanna hängde på (Jenny och Evve använde hennes nagellack tror jag)



Kicka

That´s it...... I´m done

Resten av dagen har jag bakat (mockarutor) och gjort sallad, sen har jag suttit här och gjort lite random saker...

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0