Bakning.... VA?? Nu igen?? Ja, vadå då?

Hahahaha just så... nu vill mamma ha med mej för att baka semlor... Så de är faktiskt int min idé den här gången :P Imorse när jag vaknade var det -20 grader ute. Tankarna gick direkt till gymnastiklektoinen. Man undrade nästa om vi skulle skrinna nu då eftersom det var så bra väder.... Men jag chansade på att Maria inte skulle börja ändra sig någon mer gång. Vi hade inte aerobic heller utan DANS!!! ♥ Sen kom jag hem och fann vår sparkare (sparkstötting på högsvenska tror jag) i diket. Jag tog hem den i tron att min lillebror använt den i morse och glömt att ta hem den igen när han kom hem. När jag kom hem kom mamma ut och förklarade att min lillebror gått iväg till Glassbilen för att handla glass och tänkt använda den på tillbakavägen. Så då fick jag gå och hjälpa honom att bära hem allt. Inte för att det var mycket. En plastkasse. Sen fick pappa och lillebror bråttom iväg på fotboll och pappa han inte starta upp internet åt mej :( så för en stund sedan blev det av :/

Nu ska jag gå och hjälpa mamma. Hörs!

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0