300310

Hemma från skolan för en timme sen.... Ingen basket denna vecka heller så. Ska ta och baka en drömtårta ikväll efter att mamma har bakat färdigt sina pajer till påskträffen på lördag. Imorgon blir det i princip bara tråkiga timmar och Regina vill att vi tar om kemiförhöret allihopa eftersom hon tyckte att det gick så dåligt. Sen kommer inte Jenny till skolan alls för att hon ska på begravning. Men från en sak till en annan. Någon ringde mig för en stund sedan och det brusade enormt i bakgrunden. Jag uppfattade aldrig namnet riktigt och sen när jag fick frågan vad jag hette svarade jag. Då sade personen i andra ändan något som jag heller inte hörde och sen började det brusa ännu mer. Jag gav upp och efter en stund la personen på luren. Undrar om min telefon gått sönder eller vad det är? Ganska konstigt ändå. Numret var okänt så jag har heller inget nummer.....? Well well, personen kanske ringer igen om det var viktigt. BYE BYE
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0