230310

Nu har jag lugnat ner mig en smula. Förlåt för mitt klagoinlägg men jag var inte riktigt på mitt bästa humör och behövde få skriva av mig lite..... Dagen har väl inte varit SÅ hemsk men ibland har jag små problem med att se ljuspunkterna i mitt liv. 6 av dem är väldigt speciella :) Skulle inte klara dagen utan mah friends. De lyser upp mitt liv hela tiden. Ibland är det bara svårt att inte fokusera på allt mörker :/

Mina 6 ljus i tillvaron:



Jenny



Katarina



Hanna



Evelina/Evve



Angelica/Kicka



Annika

Nu säger jag inte att jag har fler som betyder något men dessa gör mig glad varje dag och jag skattar er väldigt högt. Love you forever ♥

Malin


Kommentarer
Anonym

Hoppas morgondagen blir lättare det måste finnas dåliga dagar förrän det kommer bra dagar kan du tänka

2010-03-23 @ 20:15:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0