Roses aren't always red

Hej alla glada!!!

Så idag blev man konfirmerad då.... Känns inte så annorlunda egentligen. Vi har mat för en vecka här hemma nu eftersom det lämnade en smörgåstårta och en gräddtårta + bullar, muffins, kex och kakor. (Någon som vill komma hit typ imorgon och hjälpa till att äta upp det???) Sen vill bara säga TACK till alla som gav mig rosor och presenter!!! ♥ Och ett extra tack till min supersnälla gudmor Ami som gav mig världens finaste kort. I'LL ALWAYS LOVE U!!! ♥ Om någon vill veta fick jag 14 rosor och en bukett. Just det ja, så nu är man äntligen "torr bakom öronen" då... Fast pappa kommer ju inte sluta jäklas för det inte. Klänningen är avtagen och klockan börjar närma sig 7. Funderar på att gå ut och fotografera lite. Det är ganska kallt och blåser friskt men what the hell, jag vill ju testa mitt nya objektiv lite... och mitt nya stativ.

Hoppas att alla haft och får en bra dag. BYE BYE!!!

P.S. Bilder kommer senare. Inga från kyrkan men lite från festen och så ska jag ta och fota allt jag fick.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0