Ny Header

Som ni säkert märkt så har jag en ny header:

 

Alla bilder är tagna av mig och särskilt Trollsländebilden är jag stolt över. Den har en lite speciell historia som i grunden går ut på att alla parter blev nöjda. Mamma räddade trollsländan från att drunkna i en vattentunna och sen satt den still jättelänge på verandan så att jag hann ta en massa fina bilder. Nästan som att den gjorde oss en gentjänst. Måsbilden kommer från Jennys villa och den är jag även jätteglad över att jag fick fångad på bild. De är faktiskt otroligt snabba och svåra att få när man ska få dem så nära. Är så jätteglad över att ha min systemkamera. ♥Nikon D5000♥ Nu blir det sova som gäller.

 

Sov så sött!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0