I wonder why...

Klockan blir alltid så mycket på sommarlovet. Det är som att den bara rusar iväg och sen sitter man där, 12 på natten och fattar inte att dagen gått så fort. Nu slog det mig att om 1 dag och 10 timmar sitter jag i kyrkan och är på väg att bli konfirmerad. Det finns personer jag önskar kunde komma. Personer som jag verkligen vill se där, men det går inte. Tyvärr. Dessutom känns det lite synd att min faster i Sverige inte bemödade sig att komma hit fast hon och hennes man är pensionärer. Min farbror förstår jag för både han och hans fru har jobb. Jaja, det är sånt man får ta. Idag har jag hunnit se två filmer: The Notebook och Systrar I Jeans. The Notebook var en fantastisk kärlekshistoria som jag älskade. Systrar I Jeans fick mig att både skratta och t.o.m. gråta en skvätt. Tänker se tvåan imorgon. Nu håller mamma på att gå i taket så jag ska stänga av nu.

Sov sött!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0