I hope she means it, because I need it

Efter en liten och ack så kort fotorunda kom jag in igen. Kanske 30 bilder och 1000 myggbett rikare. Vad vi ska ha med till Jennys villa imorgon har jag ganska så klart, men lite luddigt är det. Vi ska tydligen göra tortillas där eftersom (antar jag) vi inte kan åka till Åminne då Jennys pappa inte fått igång båtmotorn. Sen ska jag ha med ************ och saker till frukosten. Jag lovade dessutom att vara en av de två som tog med sovsäck och sen ville Hanna att jag skulle ta med volleybollen också. Fick jag med allt?? Kameran ska ju helt klart med!!!

På tal om fotorundan kom jag fram till att jag är i desperat behov av löftet Anne gav mig. Hon sa att jag gärna fick komma till dem och ta kort av blommor eftersom både hon och deras grannar har massvis med blommor. Detta när jag klagade på att mamma inte har några blommor och till sommaren hör ju blommor. Adde talade om att Anne bjudit dit henne och mig men att det blir efter att Anne och Börje varit ner till Åland med Pinglan och hälsat på Nette. Känns som en evighet tills dess + jag vet inte ens hur länge de ska vara där och Ami och Göran åker till Torneå-trakten i början av juli. Hoppas att Adde har ett litet urval blommor iaf. Kanske jag kan ta med kameran dit på torsdag. Om jag har batteri kvar från Jennys villa vill säga :P

NU ska jag kolla igenom lite bilder och sen försöka somna någongång annars blir mamma crazy.... GNATT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0