Goddag världen :P

Maria filmade oss på Showdance. "Jättekul"..... Jag överlevde och gjorde nästan inga fel så sak samma. Men nu börjar jag få nerver inför torsdagen. Jag som trodde jag inte skulle få det men jag har tydligen fått det ändå. Säkert finns det dom som är mer nervösa än jag men det känns som att jag är den enda just nu. På husse såg vi någon film om en show med Jamie Oliver. Pizzan han gjorde såg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ god ut och resten var verkligen nåt som såg ut som att man kunde dö för det också. Fick 10 i biologiprovet också. Så dagen har väl varit bra.

Nu ska jag gå ut och typ, ja, jag vet inte, men något ska jag göra. Ha det bra!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0