Dödstrött

Alltså, jag fattar inte. Jag har typ varit helt totalt slut både igår morse och i morse. Jag vaknade inte före 2 och orkar knappt röra mig. Kanske de många sena nätterna om börjar hinna ikapp??? Vad det än är så gillar jag det inte. Nåja, ska gå ut och gå lite så kanske jag piggnar till. Hoppas jag....

Såg förresten Remember me idag. I slutet grät jag som ett litet barn. Helt sjukt bra film alltså!!!! Tårarna bara rann och det var hur sorgligt som helst. Början av filmen var bra och vem kan säga att Robert Pattinson är en dålig skådespelare??? Okej om man inte gillar hans utseende, men han är DEFENITIVT INTE en dålig skådespelare. Emelie de Ravin tänker jag inte uttala mig så mycket om. Hon gjorde filmen komplett som hans motspelare helt enkelt. Men hon var ju inte dålig för det.

Näpp, dags för en promenix. P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0