VoV VoV

Dagens vill ha: HUUUUUND!!!!!

Sablar, pappa står inte högt i rang just nu. Han är typ den enda som motsätter sig hund. Okej, Tiger håller antagligen med men ändå. Tänk att ha en chihuahua, en groenendael, en samojed, en akita, en collie, en schnauzer (stavning?), en siberian husky eller en norsk älghund. (Ja, jag vet att vissa är draghundar som ska ha mycket motion så dem kan man ju bara drömma om :S Siberian husky är ett exempel på en hundras som ska ha MYCKET motion.) Nu dissar jag inte alla andra raser, det här är bara raser som jag kom på för stunden. Nu dök en annan upp: Tax. Dom är ju helt urgulliga. Skulle kunna drömma om att ha en hund hur länge som helst men tyvärr. Pappa klagar mest på att en hund ska ha motion och inte vara instängd i bur eller fastbunden i ett rep några dagar innan man går ut med den igen. Vissa har ju så. Hunden är i buren tills någon vill eller orkar ägna den uppmärksamhet.

Om ni undrar varifrån alla hundtankar kommer ifrån så är det från Fridas blogg. Hon har en ursöt hund som heter Selma. Kolla in hennes blogg där hon lagt upp jättesöta bilder på Selma.

Avslutar med något ni säkert redan vet: JAG VILL HA HUUUUND!!!!!! (just in case, you forgot)


Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en trevlig kväll. Kram

2010-07-09 @ 18:20:24
URL: http://mollymus.blogg.se/
Frida

aaw, vad fint du skrivit :)

själv hatar jag katter ^^

2010-07-09 @ 22:32:48
URL: http://jordgubbsmums.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0