Uppdaterar med lite låtar

Too Little Too Late - JoJo

 

Commander - Kelly Rowland

 

Take It Off - Ke$ha

 

Pass Out - Tinie Tempah

 

Carry Out - Timbaland ft. Justin Timberlake

 

Grown Ass Woman - Kelly Rowland

 

Love Dealer - Esmée Denters ft. Justin Timberlake

 

Beautiful Monster - Ne-Yo

 

Waka Waka (This Time For Africa) - Shakira

 

Man I Feel Like A Woman - Shania Twain

 

California Girls - Katy Perry ft. Snoop Dogg

 

All Night Long - Alexandra Burke ft. Pitbull

 

Can't Be Tamed - Miley Cyrus

 

Alla låtar är relaitvt nya för mig förutom Shania Twains Man I Feel Like A Woman. Den gillade jag väldigt mycket när jag var mindre. Och den hänger fortfarande med. Den senaste jag hört av dessa är Ne-Yos Beautiful Monster. Den snappade jag upp från Kenzas blogg. Resten av låtarna har varierande ursprung. Waka Waka minns jag från Jennys villa, Too Little Too Late hittade jag på någon blogg, Cant Be Tamed fanns på MSN osv...

 

Vissa videor är mer sevärda än andra. Can't Be Tamed, Waka Waka, Love Dealer, Too Little Too Late och Carry Out är dom som HAR videor och som är lite mer åt sevärda hållet. Man I Feel Like A Woman videon har jag aldrig riktigt förståt poängen med om jag ska vara ärlig. Resten är jag inte säker på....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0