Underliga tankebanor på morgonen :P

Någon som undrar när jag faktiskt stängde av datorn i natt??? Någon gång runt halv 2 tror jag, men sen tog det en hel evighet tills jag somnade in. Vaknade imorse klockan halv 12. Med små glimtar av en dröm. Enda jag minns är att jag bakade väteflätor. Något som nu påminner mig SÅ mycket om Malax Bageri, vilket leder mig in på hur det kan vara med Jasminka?? Och sen vidare till att lillebror har fotbollsuppehåll i 2 veckor. Sedan till hans skada. Något som leder mig tillbaka till min kusin Linda i Solf en augustidag för kanske 2 år sen. Detta något vill jag helst glömma. Men iaf, vi går vidare till Linda. Henne träffade jag senast för en vecka sen. Undrar om hon är i Solf i helgen??? Det påminner mig om vänner man inte träffat på länge. Som typ Johanna.

Så på typ 5 minuter imorse hann jag gå från väteflätor till Johanna. Ganska skojig tankebana :P Nu ska jag starta dagen. Ha det bra!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0