Oj, guuud....

Och JA! Jag vet att man inte får missbruka guds namn. I DID pay attetion at konfirmationslägret. Men nu just bryr jag mig inte.

I alla fall, på två dagar har jag hunnit med mycket. Bli mopoägare, skaffa mopohjälm, träffa Katarina och Annika och ha inomhuspicnick, börja läsa första Twilightboken (IGEN!!!), vara till stan, se en film med familjen (ojdå, har faktiskt aldrig hänt förut) och vurpa med vespan. Vurpan resulterade i ett rejält skrapsår på armen och en skråma på vespan som pappa sen fick bort med typ vax (?).

Minnesregel till mig själv: KÖR INTE I LÖST GRUS MEDAN DU SVÄNGER!!!!

That's all for tonight, Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0