Nilen.... MINST!!!!

Mitt huvud värker, magen knorrar och halspartiet och huvan på min morgonrock är plaskvåt. Orsaken..... Hachiko. Filmen alltså. Den handlar om en hund som sitter och väntar på sin husse utanför tågstationen varje dag men en dag kommer husse inte hem. Hachi väntar och väntar men han kommer inte. Han sitter där i 10 år och väntar. Herregud jag grät ju för f*n ut hela Nilen i sängen.....MINST!!! Filmen verkar vara baserad på en riktig hund som satt utanför Shibuya Train Station i Japan i 10 år. Där finns också en staty som symboliserar hunden. Hachi var av rasen Akita som är supergulliga dessutom så det gjorde inte saken bättre. Nu ska jag dricka något och äta en bit mat för att åtgärda huvudet och magen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0