Min mage...

...gör ONT!!! Mår dessutom illa och har i huvudet! Och som en räddning (jo, pyttsan) ska vi till villan. Summan av kardemumman är att jag knappast kommer att börja må bättre. Eller skulle en roddtur hjälpa?? Har inte suttit på datorn på 2 dagar så min huvudvärk kan inte komma därifrån. Jag som har varit ute så mycket och inte stirrat på en dataskärm alls och det första som händer när jag varit på datorn i 10 minuter är att jag får ont i huvudet -.-

Verkligen inte min dag idag. Hoppas den blir bättre. Och hoppas att er dag är och blir bättre än min.... Vi hörs imorgon. Ciao!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0