K:näs

Nu har jag bakat muffins, nästan packat klart, sytt en sak på tältet (har en till grej men tältet är ihoprullat och jag orkar inte rulla upp det så det får vara), ska snart äta och måste plocka lite jordgubbar också. Sen måste jag packa allt i en frysväska (=muffinsen och jordgubbarna), packa klart och få in allt i bilen.

Fick värsta panik idag också. Hittade inte kameran så jag frågade mamma/pappa. Då sa pappa att han lagt den i sängen under täcket. Min mage blev som en sten på mindre än en sekund och jag rusade till rummet medan jag hoppades att kameran genom ett under inte skulle ligga under sängen på golvet utan i fotändan på sängen. Där låg den inte och heller inte på golvet så jag fick panik och när pappa kom visade det sig att pappa satt in den i ett skåp i stället. ALLTSÅ, VÄRSTA ÖGONBLICKET I MITT LIV!!!! HUR KAN NÅGON SKRÄMMA EN MÄNNISKA SÅ???!!!! Skulle kameran legat på golvet skulle jag brutit ihop typ.

Nåja, allt var okej med den så jag blev inte arg, pappa menade väl. Nu ska jag göra mig klar att åka till Korsnäs. Ha det bra!!! KRAM

CIAO BELLA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0