Jordgubbar

Hur kan ett så litet bär vara så jä*la gott??? Inget slår jordgubbar. INGET!!!! Dom är som små symfonier. Bästa tiden på året är när jordgubbarna börjar infinna sig och man kan plocka själv i landet. Sen kommer hösten med äpplena men sommaren tillhör jordgubbarna. Mamma köpte lite eftersom hon ansåg att våra inte har mognat tillräckligt. Jag åt några och nu har mitt beroende satt igång igen. Jag har ju hållit det på en ganska låg nivå under vintern eftersom dom frusna jordgubbarna ska räcka jättelänge, men snart kan jag plocka våra egna och riktigt frossa i jordgubbar. Sen ska jag baka något också. Hittade ett recept med jordgubbar som låter jättegott. Och sen en varm dag och en jordgubbsmilkshake. Himmelriket!!!!

Nu ska jag försöka ta fokus från jordgubbarna ett tag och fortsätta med designen. Kram på er!!!


Kommentarer
Mli

riktigt gott är de:)

2010-07-09 @ 17:41:37
URL: http://itsyouandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0