Jag HATAR det....

Något jag hatar mest i världen är att vakna på morgonen och känna hur det gör ont i magen. Instinktivt vet jag då att det kommer bli en av "dom" dagarna. Annars har jag typ aldrig ont i magen så det är ett omisskännligt tecken. Igår var en sån dag. Enda jag då i princip lyckas med är att ligga på mage i sängen med händerna knutna under mig på magen och må allmänt dåligt. Sen någongång mittemellan när det gör mest ont så försöker jag äta något och sen släpar jag mig tillbaka till sängen för att fortsätta ligga där och önska att världen skulle gå under. Igår var det ännu värre för när jag trodde att det gått om och satt i soffan med täcket runt mig och mådde så bra jag nu kunde må så kommer det tillbaka. Så då låg jag på golvet med två kuddar under huvudet och 2 kuddar + mina knytnävar på magen medan vi såg på en film som kom på TV4. Inget jag rekommenderar!!!! Ligger hellre i sängen än på golvet men jag ville se filmen och soffan var upptagen. Imorse kände jag av samma sak men jag tror det var för att jag var hungrig. Tror faktiskt inte att jag fick i mig så mycket igår.

Nu ska jag ta mig upp ur sängen, något jag knappt lyckades med igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0