Fatta vem som är lycklig

Ibland undrar jag hur jag kan bli så störd på mina föräldrar??? Jag menar, dom kan ju var helt okej ibland också. Och sen helt fantastiska förstås. Pappa steg just i rang med flera meter. HAN FICK IGÅNG MIN LAPTOP!!!!!!! Är så himla HAPPY! Alla bilder jag tagit i sommar finns på min laptop och jag har länge tänkt på att säkerhetskopiera dem till den externa hårddisken, men det har aldrig blivit gjort. Så när jag inte fick igång datorn i fredags såg jag alla mina sommarbilder försvinna med ett POFF! Mina trollsländsbilder, bilder på fiskmåsarna, mina blombilder, alla fotbollsbilder och som toppen på isberget: mina konfirmationsbilder. Dessutom alla filmer jag ännu inte lagt in på hårddisken och det mesta av min musik. Med andra ord: nästan allt jag har :P Okej, jag skojar. Klart jag inte är helt beroende av datorn, men skulle jag förlora mina bilder skulle jag stortjuta. Jag är ingen proffsfotograf, men bland de bilder jag har så finns flera små guldkorn och ett antal bilder jag är otroligt stolt över. Så imorgon ska jag säkerhetskopiera ALLA bilder och flytta över det mesta av min musik + filmerna jag ännu inte flyttat över. Och sen ska jag ta tag i bloggen igen. Sen ska jag läsa igenom alla 290 blogginlägg på bloglovin som jag missat också.

Så nu är det back to basics med bloggen. Ska skriva ett inlägg om hur det var vi Kickas villa och sen får vi se....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0