Efter detta SKA jag gå och lägga mig (wish me luck)

madde om Twenty-one:

hade du också problem med flikarna längst upp? jag vet inte hur man fixar det, har du nåt tips ?(a)

Svar:

Jag höll på och bråkade med det där i en hel evighet innan jag hittade sådana jag ville ha. Tillslut lyckades jag men min dröm om flikar med dropdown-listor gav jag faktiskt upp eftersom jag inte hittade någon bra och verkligen inte kan detta med bloggdesign än. Jag använder mig mest av Designa Din Blogg när jag ska försöka få tilll en ny design. Dom kanske inte blir sådär jättefina men jag vill heller inte ge upp och ta en gratis eller beställa en. Iaf, DDB har ett inlägg som jag använde mig av. Inlägget hittar du HÄR. Ett tips är att du måste ta bort allt br och p inom klamrarna (<>) för att få det att funka. Men detta bara i den första "kodrutan". Alltså, den som ska in i stilmallen. Hoppas du fattar vad jag menar. Om du inte kollat in hans blogg så kan jag varmt rekommendera den eftersom man hittar en massa hjälp när man behöver det. För någon dag sedan hittade jag också Teschos blogg. Hon har en massa inlägg som man kan ta hjälp av när man knåpar med designen. Hennes blogg hittar du HÄR och hennes designhjälpsinlägg hittar du HÄR. Hoppas du hittar hjälp så att också du kommer framåt inom bloggvärlden och bloggdesignernas alla koder och grejer. Fråga gärna om det är något mer. (Är verkligen inget proffs men kanske jag kan tipsa om någon annan som skrivit ett hjälpinlägg du kan ha hjälp av.) Kram!!


Kommentarer
madde

tack så mycket :D

2010-07-07 @ 22:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0