Cykeltur

Igår blev det en cykeltur till Molpe med Katarina. Pappa skjussade dit mig (till Katarina alltså) och vi cylkade 17 km till Molpe. Sen satt vi i 2 timmar och väntade på Hanna, Kicka och Evve. Vi hann äta varsin glass och prata med Nata medan vi väntade. Sen simmade vi, jag gick upp och när Hanna + Katarina kom upp gick vi ut på bron. Say Reh och någon kom också dit. Jag gick tillbaka för att möta upp med Evve och Kicka och byta om. Katarina och Hanna kom tillbaka och bytte om medan vi beställde mat. När vi ätit gjorde vi en massa saker (som jag inte riktigt minns ordningen på) men hann iaf träffa Tetta, Evve hann åka hem osv. Det började regna och åska där 7 tiden så vi for till Say Reh. Där satt jag, Hanna, Katarina, Erik, Jesper och Say Reh tills klockan var över 8. Då började jag och Katarina cykla hem igen. Say Reh cyklade med oss ända till Malax. Vid Katarina fyllde jag på vatten och fortsatte hemåt. En bit om Pixne fick jag åka med pappa hem medan mamma cyklade hem cykeln för att de tyckte jag cyklat nog för idag. Hemma letade vi tält. Hittade det mindre och efter en lång stund även det större. Båda hade inga stora fel så det blir väl att ta med dem till Evves ikväll ifall vi ska tälta.

Klockan hann bli 12 igår innan jag kom in så jag hann inte blogga. Tyvärr.


Kommentarer
hanna

Say Reh och någon kom också dit.

och någon.. haha</3

2010-07-30 @ 12:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0