At Evve's

Vi hadd jättekul vi Evve's. Har faktiskt inte sådär jättemycket bilder men visst har jag tagit lite. Evve höll dessutom fotosession med Katarina vid Korsnäs sportplan med MIN kamera så jag har bilder från det. Sen hann vi se New Moon någon gång under natten och jag, Hanna och Katarina var ute på egna äventyr där runt 6 tiden. Dom slutade på en höjdhoppsmadrass vid sportplan i Korsnäs där vi låg i ösregn..... Dock blev vi inte våta. Hur vi gjorde??? Ja, det kan ni ju fundera på. Tror jag somnade där framåt 8 eller något. Helt plötsligt vaknar jag (vad klockan var är ett mysterium) och där står Katarina och Hanna och tittar på mig. Fick veta senare att jag tydligen pratat i sömnen. Klockan 2 på dagen tror jag att alla var uppe och sen klockan 4 kom mamma efter oss.

Hur många timmar jag sovit vet jag inte men jag försöker hålla mig vaken tills åtminstone 9 ikväll. Köpte en Mad-Croc (energidrink) för att hålla mig vaken. Länge sedan jag drack en sån sist (fick smaka lite av Kicka igår men jag menar att dricka en hel helt själv). Minns att jag och Johanna hade en period då vi drack energidrinkar mer än 1 gång i veckan. Måste ha varit när jag gick på 6:an eller något. Imorgon blir det min kusins konfirmation. Hoppas vädret är på vår sida så att hon får en fin konfirmation!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0