Nou Hätä & Basket.........

...har min dag bestått av. Först satt alla 8:or i festsalen och lyssnade på Malax brandchef Alf Nyroos (stavning?) som visade ett par filmsnuttar och talade om brandsäkerhet i allmänhet. Sen fortsatte alla klasser dagen på olika sätt. Vår såg ut såhär:
  • En som hette Patrik talade om hur det är att vara handikappad idag
  • Vi lärde oss spela Pidron av SÖU
  • De lärde oss om droger från "Tolvis", ett hjälpcenter för drogberoende i Malax
  • Vi fick lära oss om lagen och juridik av någon f.d. polis från nykterhetsförbundet
  • Sist fick vi pröva på att släcka med brandfilt och brandsläckare
Sen efter det lämnade jag på basket. Maria var på lärarmöte så vi "tränade" själva. Eftersom vi var bara 6 st. idag spelade vi tvärsöver salen istället. Vi spelade också stressboll, dropboll och hade några övningar. Kul var det ;) Sen skjussade Maria mej och Ida till Malax och pappa hämtade mej vid HVC. Vi for hem, jag har just ätit lite och nu sitter jag här. Läxor har vi några och sen vet jag inte.

Morgondagen:
  • 90 minuter matte med Britt
  • Kemi med Regina
  • MAT!
  • Religion "Rella" med Henrik
  • Engelska med Bernice
  • Modersmål "Modde" med Petra
Nu -> läxor om jag orkar xD

Malin


Kommentarer
Jenny #50

hödu , vi har faktiskt nå teater om mobbning imr !!!så vi har som int heelt vanliga timmar :P

2010-02-23 @ 19:16:03
URL: http://jennyveronica.blogg.se/
Malin

Ja vet. Skrev om det tidigare ;) orka bara int nu xD

2010-02-23 @ 20:07:45
URL: http://goldenstardust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0