Kladdmuffins & Malax IF dräkt :)

När jag kom hem idag började jag helt spontant baka muffins. Helt förstörda blev de ju inte men inte helt perfekta heller xD Vi slapp både religion och ena englska timmen eftersom SÖU hade en teater och en workshop de timmarna. Schöne ;) Matten tidigare på dagen bestod av räkning och på Kemi var vi i datasalen. Andra engelska timmen talade vi om Kanada och på Modde hade vi en uppgift om de nordiska språken som vi började med.

Snart ska jag åka med mamma till Pixnehallen och prova Malax IF dräkterna. Min gamla dräkts byxor blev helt konstigt röda på byxbenen så dom har förkastats till "skäri"byxor ;)

Imorgon har vi:
  • 2x b-tillval = SHOWDANCE!!!!! med Maria (undrar om det märks att jag verkligen gillar showdance? hm...)
  • MAT!
  • Modde med Petra
  • Finska med Gösta
  • 2x Engelska med Bernice
På kvällen tar jag det antagligen bara lugnt.

Men nu måste jag gå och äta något och sen far mamma och jag till Hallen :)

Ha det gott

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0