Dagens

Sitter hemma och har absolut nada att göra. Skolan var okej antar jag. Ganska chilldag eftersom det är sista dagen på perioden xD Jag hade:
  • 2x textilslöjd där min klänning har fått form tillslut
  • Geografi = Knytkalas xD vi hade land och stad och åt godis
  • Historia = Vi så färdigt filmen Framom främsta linjen
  • 2x bildkonst där jag blev klar med tuschteckningen vi skulle göra (detta efter många om och men)
Nästa period börjar på måndag ;o (hör jag ett kollektivt stön av klass 8B??!!!)
Då har vi helperiod engelska och kemi och halvperiod modersmål

Har stora förhoppningar om att träffa Johanna imorgon xD
Hoppas Hoppas Hoppas ;)
Minns inte när jag träffade henne senast så.....

Resten av kvällen består av Let´s Dance och bokläsning xD ser fortfarande på Let´s Dance trots Agneta & Tobias mystiska utåkande för ett antal veckor sen. Claudia Galli är näst bäst så hon får mitt stöd från och med Agnetas utröstning ;)

Hoppas ni får en trevlig kväll ;)

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0