Bakning = Check

Bakat har jag i alla fall gjort idag. Nästan ända vettiga. Johanna ville inte följa med på bio så jag ska fråga Katarina om hon vill. Hoppas kan man alltid xD Katarina om du ser dethär så undrar jag om du vill följa med mig på Avatar imorgon :) Lyssnar på Kesha - Your love is my drug just nu och spelar meningslösa spel på datorn. "Rolig söndag". Jag vet. Lillebror sitter och spelar Guitar Hero med ett par kompisar och mamma och pappa ser på TV. Datorn är det enda användbara i detta hus just nu. Så jag ska fortsätta med vad jag nu än hittar på.

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0