Lalalalalalaalallalalalal

Undrar om sporadisk bloggning blivit min grej?? Kan tyvärr inte lova att jag är tillbaka ännu. Det är lite skönt att slippa tänka på bloggen och slippa stressen med att uppdatera varje dag osv. Kan inte påstå att jag har 100 bollar i luften och har fullt upp men jag försöker vila upp mig lite. Sen tränar jag på showdance, tänker, bakar, lagar mat (idag har jag stått i köket, imorgon ska jag också göra det och sen möjligtvis även på måndag, då vi är lediga från skolan, ska jag göra självständighets lunch/middag) och gör andra småsaker jag gillar.

I måndags hade vi gymnastik. Superkul med Zumba och volleyboll + kodda och sen hade Maria streetdance på en rast (hela veckan). Annars bara tråkiga ämnen.

I tisdags hade jag husse och bildkonst i tillval vilket förgyllde dagen samt jag dansade i dansstudion på matrasten. Gick lite bättre med minnet. Sen höll Valeria dansrasten den dagen så man fick testa en av hennes dansserier lite.

I onsdags hade vi showdance. Jippie!!!! Kändes som jag mindes stegen lite bättre men nu är det bara två gånger kvar och sen ska vi uppträda så jag måste öva så mycket som möjligt nu för än är jag inte 100 med minnet. Maria påminde även om anmälningen till KIPINÄ så jag har börjat tänka på det.

Veckans tråkigaste dag men efter skolan stannade jag och Katarina♥ i skolan och övade medan klubbarna höll på och kunde ta den bussen hem. Superkul och måste göras om next week. Kändes även som om minnet satt ganska bra då men jag vet inte. Upptäckte också att jag blivit lite vigare :)

Igår var sista dagen med dansraster. Eller ja, vi ska öva någon rast till och sen kanske uppträda med den någon gång. Superkul!!! Sen hade jag textil vilket har blivit tråkigt så skulle hellre gjort något annat men jag får stå ut med mitt val. Efter skolan for jag, Katarina och Annika till Hanna. Där talade vi, gick till Sale efter chips, pizza och baugetter som vi sen åt och sen talade vi ännu mer. Kicka och Evve kom dit också. Vi hann t.o.m. öva lite smått på replay dansen (rastdansen ^^). Yeeee.

Idag har jag gjort mat och suttit på datorn. Katarina och jag tänkte åka till Kicka i Korsbäck men mina föräldrar skulle tvingas både skjutsa och hämta så vi skippade det. Istället ska jag snart packa ihop mitt och åka till henne ♥ Är där till 10 så chansen för någon mer bloggning är typ minimal men imorgon har jag lovat mig själv att uppdatera ;) See you tomorrow!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0