Utmanad av Jenny

1. Värsta känslan?

-Sviken och kvarlämnad

 

2. Bästa känslan? 
-Lycka

 

3. Din första tanke när du vaknar?
-Vad är klockan?


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

-En som fanns när jag köpte den, har nästan alttid på ljudlös så jag vet inte ens hur den låter

 

5. Har du någonsin varit kär?

-Jovisst


6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
-Just nu, ingenting men jag planerar att inreda mitt rum färdigt snart


7. Vad har du under sängen?

-Två lådor med saker och damm


8. Ser på?

-Just nu, datorn (*dålig humor*)

Öhm, allt nästan, tror inte jag är så kräsen när det gäller film och sånt


9. Vad lyssnar du på?
-Musik ofc :P

Kan faktiskt inte säga något speciellt för jag lyssnar på så mycket olika


10. Skriv nått smart!

-Ta vara på allt som livet ger dig


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

-Svårt att välja, men MJ, R Pattz eller Stephenie Meyer skulle vara som en dröm att få träffa

(finns typ jättemånga andra med)


12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
-Pappa som frågar om han kan komma efter mig någon gång 8 tiden

(från igår då jag var vid Katarina)


13. Vad vill du bli när du blir stor?
-Lärare, advokat, kock eller bagare/konditor


14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

-Det vet jag inte, konstig skulle defenitivt finnas där men sen tar det stopp, fråga vetja :P

 

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

-Oj herregud, finns ju typ miljoner ögonblick som varit lyckliga men kanske då jag blev född :P

(annars skulle jag inte haft möjlighet att ha alla andra fina ögonblick ju xD)


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

-Jag vet inte, att vara världsmästare i dans skulle inte vara helt fel :)

 

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? 
-Alla kroppsdelar fyller väl någon funktion men man kan ju vara utan blindtarmen så den får gå bort


18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

-Att vara supersnabb eller kunna flyga kanske

 

19. Vad är du beroende av?
-Mina kompisar, böcker och min kamera + musik


20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

-Vatten, en mobiltelefon och my friends ;)

 

Jag utmanar Hanna, Katarina och Annika



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0