Rubrik?? Ingen aning....

Anyways, har hunnit med lite mer idag. Först bakade jag jordgubbsrulle (typ rulltårta med jordgubbar och grädde inuti), sen fixade jag tacos (inget lätt jobb då hela familjen ska vara nöjd) och tillsist åt vi upp alltihop. Okej, det var en överdrift, halva jordgubbsrullen lämnade och sen lite sallad och gurka från tacosen. Mamma var väl glad åt att jag gjorde maten för en gångs skull. Efterstädningen var ju lite värre men tillslut var jag i alla fall klar. Borde stå för maten oftare känner jag. Mamma gör maten nästan varje dag och sen städar och tvättar hon också, pappa gör annat som behövs och lillebror klipper i alla fall gräset (något jag inte gillar att göra) så jag känner att jag borde börja fixa maten oftare. För att hjälpa till. Jaja, sen fixade jag Flickr (om nu någon missat det) och har sen suttit och fixat in lite bilder dit och bara alllmänt surfat runt. Fick ett av mina musikryck idag också. Monsoon med Tokio Hotel har spelats flitigt. Vet inte varför men helt plötsligt kände jag att "JAG MÅSTE LYSSNA PÅ DEN!!!". Får såna ryck ibland. Har ingen förklaring på varför.

Dags för sängen, mamma är i upplösningstillstånd snart och pappa kommer väl att komma med ett "dataförbud-hot" snart så jag ska sköta mig. SOV GOTT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0