Orsaken till inläggsfrånvaron igår är.....

...att jag var till stan för att träffa min kusin Linda ♥ Vi gick på café, var inne i en Apple-butik som jag inte ens visste existerade (trodde att Vasa inte hade nån :P), gick runt på stan och sen gick vi (jag cyklade och hon satt på) hem till henne för att se film. Vi började se på Have You Heard About The Morgans? men sen kom mina föräldrar från Vörå (fotbollsmatch, slutade 8-2 mot Vörå IF, något jag tydligen borde vara besviken över att missa??) och vi for hem. Smakade även Ben&Jerrys-glass för första gången. Cookie Dough tror jag den hette. Ganska god but I don't understand what the fuss is all about ;) Lindas mamma berättade också att dom beställt förstoringar av 2 konfirmationsbilder som jag skickat åt Linda på hennes födelsedag. (Jag tog dem i samband med hennes konfirmation ute på deras bakgård och redigerade dem för att sen skicka dem åt henne 2 dagar senare då hon fyllde år). Kände mig så jä*la glad och stolt över att dom faktiskt tyckte dom var bra. Jag hade ju nog en liten baktanke men tyckte att de fick avgöra själva och vill inte säga något om det. Det är något speciellt med att få sån uppskattning ;) Men nu har min testversion av Photoshop gått ut och jag är pank. *PAPPA VAR ÄR DU MED DITT MASTERCARD???? XD* Eller ja, jag har ju konfirmationspengarna men jag tror inte att mamma låter mig köpa något sådant för dem :S Idag är jag hemma från skolan p.g.a sjuk hals. *Intresseklubben antecknar*



Nikon D5000 + Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6

Hon tyckte att jag var otroligt bossig och jobbig, det blåste och jäklades och sen var hon inte 100% medgörlig heller men resultatet blev ju bra.....


Kommentarer
MICHAELA D

Sv: Haha ne! ;)

2010-08-20 @ 14:35:53
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Fotoemilia

Sv: Tjaa, vet inte hur du ska få dem övertalade.. Kanske du kan få 'låna' någon annans hund och visa att du kan ta ansvar? :)

2010-08-20 @ 17:09:17
URL: http://fotoemilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0