Molpe for the win ;)

Börjar med att säga att inlägget igår var ett SKÄMT!!!! Hade lekt i photoshop bara. Och JA, jag vet att det syns att den är redigerad, SÅ bra är jag ju inte. Dessutom orkade jag inte börja trixa och måla "noga" ;P

Har varit i Molpe hela dagen idag. SUUPERKUL!!!! Vi har typ åkt moped största delen av tiden. Vi har varit vid Molpe simstrand i 3 omgångar, vid FB två gånger, vid Vägvik en gång och sen en gång (eller egentligen två) till Jesper. Full fart hela tiden och mycket skratt!

Dags för sängen nu. Tror jag i alla fall. Vi börjar ju skolan först 12 imorgon så......


Kommentarer
MICHAELA D

Svar: Den finns i alla Photoshop. :)

2010-08-15 @ 23:43:25
URL: http://michaelaa.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0