Going Crazy....

Har som sagt börjat på en ny design men håller snart på att bli galen. Bokstavligen.... Mamma och pappa ska till Seinäjoki med lillebror imorgon igen så jag är hemma själv. Designen kommer säkert prioriteras eftersom jag inte har så mycket annat för mig. Har i alla fall hittat en guide för hur man gör en horisontell meny med drop down så jag är ganska glad. Efter alla inlägg i olika bloggar jag läser som säger att man ska testa själv och leta själv och inte bara fråga då man inte kan eller fattar (gäller mest fotobloggar och då handlar det om fotofrågor men har också stött på det i designbloggar) har jag tagit åt mig fast jag kanske inte borde eftersom jag nästan aldrig frågat, jag har själv letat och testat och kollat. Märker några små framsteg i mitt kodande. Några koder kan jag, jag vet hur jag lägger till vissa saker, hur jag tar bort andra, hur jag byter färg på en sak och förstorar en annan. Det är kul att märka framsteg men jag har en lång väg kvar. Då är det bra att jag faktiskt gillar att försöka igen, ta reda på vad jag gjorde fel och hur jag rättar till det, se hur det ser ut om jag ändrar där eller lägger till det. Ibland blir jag galen och då går jag kanske från datorn en stund tills jag lugnat ner mig och försöker igen. Till sist går det. Enträgenhet lönar sig. Tillslut fattar du vad du gjorde fel och varför. Med det säger jag godnatt till allihopa. Kram!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0