Första skoldagen....

Så är det meningen att rutinerna ska komma tillbaka nu?? Mina har inte kommit än. Var i alla fall lite skoj att se alla 7:or som stod och väntade på att få slippa in i festsalen. Dom såg JÄTTEnervösa ut ;) Sen trodde jag att jag skulle få ha busshållplatsen för mig själv men inte då, grannarnas unge Emil kom ut imorse och såg supersammanbiten ut xD Tyckte NÄSTAN synd om honom. Väldigt chill dag annars men imorgon blir det andra bullar. Fast det är skönt att börja morgondagen med tillval och sluta den med tillval. Blir som lite mer mjukstart då. Hjälp, kom just på att jag borde ha någon sorts idé till Bildkonstmappen så att jag inte sitter där och tänker lika länge som förra året. Men det kommer väl. En sista sak: Vi har showdance på ONSDAGAR!!! HUr i hel*ete tänkte dom??? Det är ju den dagen som timmarna är kortast ju :(

For till stan efter skolan. Hittade nog lite kläder men vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig på fotograferingen på onsdag..... Well, nu tar jag natten. SOV GOTT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0