Fantastisk helg so far and more to come....

Igår kom först Katarina och Annika hit och sen även Jenny. Efter att jag bakat kladdmuffins färdigt for vi ut på vad vi trodde var en kort tur runt en del av Långåminne/Malax. Efter en tid kom vi ut till en väg där det stod "Petalax 17". Jag trodde den vägen kom ut i Malax. HERREGUUUUUD!!!! Så vi for åt motsatt håll, kom ut 3 kilometer från Pörtom och vände hemåt. När vi kom hem var förstås Kicka, Evve och Hanna redan här. Vi gjorde tacos, for och simmade, FB och Say Reh kom hit, vi var via baren och satt där (gubben som cykla om va ju lite halvläski ju </3), for hem till mej, ville att de skulle sova här (ingen av oss ville släppa iväg dem, så trötta som de var) men de for hem ändå (Katarina var säkert jätteorolig, fast hon inte visade det så mycket) och vi gjorde oss klara för natten. Jag somnade typ 4-halv 5 eftersom Katarina, Annika och Jenny hördes väldigt bra genom väggen och höll mig vaken, vaknade först halv 8, sen klockan 9 och till sist halv 11. Tänkte gå upp då men somnade om och resten väckte mig nån gång 1. Annika for hem, vi gjorde pizza, vi åt, jag diskade, Evve hade en liten fotosession och sen for resten hem.

Kom just på att någon vänlig själ måste ha torkat upp läsken som runnit ut i kylskåpet igår. Tror jag märkte det först nu. TACK, vem som än gjorde det.... ♥ Och tack till alla ni som förgyllde min helg och som gör min vardag jätterolig.

♥ Love you Kicka, Evve, Katarina, Hanna, Anni & Jenny ♥

Sen till en annan som jag älskar och som jag knappt sett av alls sedan mamma och pappa for.... MIN SÖTBOLL Tiger, var är du??!! Blir ju jätteorolig. Hoppas du kommer in snart. Jag saknar min pälsboll ju :(

*Inga bilder alls tagna denna helg men kika in på JENNYs blogg. Där kommer det säkert upp några sen*



Kommentarer
hanna

Jag och Kicka torka upp det :DDDDDDDDDDD

2010-08-14 @ 20:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0