Why on earth?

Pappa loggar in på min stationära dator och finner 15 trojaner. Halleluja!! Detta beror på min lillebrors användning av Jesper.nu som enligt HBL inte är en säker spel sajt. LOVLEY!!! Sen blev det ingen basket heller. Roligast dagen på länge alltså. Resten kommer se ut såhär: Middag, film och promenad/länk..... och förstås provläsning inför rellaprovet imorgon. Guess who haven't opened the book yet?.... Anyway, Resten av veckan:

ONSDAG: Jag och Katarina åker till stan på presentjakt. (om vi får skjuss vill säga)
TORSDAG: Om jag och Katarina inte fann skjuss så åker jag med Jenny istället. Annars hemmakväll.
FREDAG: Evve har tjejkväll/födelsedagsfest..... KAMERAN MED OF COURSE!!!
LÖRDAG: Annika har födelsedagsfest..... Även nu ska kameran med :P
SÖNDAG: Ingenting förmodligen. Kanske kyrkan på gudstjänst? :O
Ha det bra.
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0